tugce95 Yarın inşllah 12de sezaryen olacagım, bugüne kdar tamm korku flan vardı ama bugün baya baya kalbim cıkacakmış gibi heyecan değişik duygulardayımm🎈2.doğumum olacak, dua edin inşllah kolay geçer hızlıca toparlanırım 💕
DilarAsel tugce95 Allah hayırlısı ile kucağınıza almak nasip etsin inşallah hemencecik toplanırsınız . Ben 2. Doğum da çok çabuk toparlamıştım evde 1 çocuk daha olunca ister istemez daha hızlı toparlanılıyor sizde inşallah hemen toparlarsınız ♥️♥️ Hayırı doğumlarınız olsun inşallah ♥️♥️
mom_51 Bacım hazır elin değişmişken benim çocuğuda al doğur 🤣🤣 valla gözüm korkmaya başladı artık nisanda doğum ama gün geçmiyor ki hemen doğurayım 🙈