beautiful_ 2li tarama testi yapamadım çünkü geç kaldık ve 3lü tarama testi olduğum ilçe de yapılmıyor şehir merkezine gitmem gerekiyor o da 1,5 saat uzaklıkta ve randevu da yok yapılmadığında doktorların başka bir önerisi oluyor mu?
ecemk94 beautiful_ özelde fetal yapılabilir. O da olmazsa başka bir alternatif kalmıyor sanırım. İlerleyen haftalarda detaylı ultrason yaptırabilirsiniz
Keziban beautiful_ üçlüyü benden resmen zorla aldılar gibi bir şey doktor zaten %70 sonuç veriyor doğruluk payı da az yine de isteniyor dedi çok da stres yapılacak bir şey değil bence çünkü ben gebeliği sonuç ne olursa olsun sonlandırmayacağım diyorsanız yaptırmayın dedi
cnkroznr beautiful_ detaylı ultrason yaptır kesin sonuç vermeyen bir testi yaptırıp küçğk bir oranla kendini strese sokmaya gerek yok
beautiful_ namkol1 ilk gebeliğimde yaptırmıştım ve beni çok ama çok kötü birşeyle korkuttular eşim de oğlumuzda böyle üzdüler ne olursa kabulümüz diyor
yellowchick Yapılmasada olur bence çıkan sonuçta kendinizi strese sokmayacaksanız yaptırın. Bazı doktorlar çıkan minimum değeri bile riskli olarak görüyor bana bir doktor çocuğun down sendromlu olacak anne karnında bebekten skvı alıcaz falan demişti baska doktora gittim o da bir riskim olmadığını söyledi yani ben o ilk doktorun dediğini kafaya taksaydım gebeliği kendime zehir ederdim muhtemelen. Bu testlerin yanı sıra fetal dna öneriyorlar onda kesin sonuç veriyormuş o da biraz maliyetli. Detaylı ultrasonda doktorum herşeyine en ince detayına kadar baktı bir sıkıntı görmedi sizde detaylı zamanınızı bekleyebilirsiniz yine siz bilirsiniz. Bir daha gebelik düşünürsem eğer sadece detaylıya girerim diğer ikili taramayı yaptırmam mesela.
beautiful_ yellowchick oğlumda ben hastaneye gidene kadar ağladım çünkü hastane burda değildi 3 saatlik uzağa gitmiştim doktorlar oğluma baya kötü şeyler demişti
Deletedmom_8793 yellowchick kesinlikle katılıyorum özellikle gebeliği sonlandırma düşüncesi yoksa bu testler sadece kötü bir süreç yaşamaya sebep olur
namkol1 beautiful_ Siz bilirsiniz tabiki ama detaylı ultrason yaptırın bari. Sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah bebeklerimiz
beautiful_ namkol1 inşaAllah elimizden geldiğince gitmeye çalışacağım burada imkan yok doğu kısmı biraz zor
yellowchick beautiful_ o zaman kendini hiç strese sokma canım detaylıya girersenin bulunduğun yerde Üniversite hastanesi yokmu
cnkroznr beautiful_ 18ile 23. Hafta diye biliyorum benimde ilk gebeliğim tecrübelilere soruyorum ama benm kendi şahsi fikrim ikili üçlü çok önemli değil tercih sizin tabiki yanıltmak istemem Keisnlikle
zeysah beautiful_ sıkıntı etmenize gerek yok bence evim hastaneye yakın ikili üçlü detaylıya bile girmedim kendi isteğimle gerek duymadım