ozturkkpnar ben almıcam bu yıl ama alsaydım gümüş alyans alırdım. Altın alyans beğenmiyo ve haram diye içine sinmiyo. Atlet alıvercem.😅 Erkekler ihtiyacı olan şeye seviniyo. Gerisini gereksiz buluyo, para kendinden çıkıyo ya. Gerçekten de “ne gerek vardı” diye içerleniyo. Kaç para verdin sen buna bile diyebilir benimki.😅 Uzayla ilgilendiği için teleskop ta alabilirdim. Ama mangal takımı alsam daha çok sevinir. Sanırım mağara adamıyla evliyim.😂 İçine de bonfile koyarsam Allah en çok ona sevinir artık. Outdoor gitimden bişeylere ihtiyacı yok aldık ama hoşlandığı için alabilirdim. Yani neyden hoşlanıyo seviyo ilgi alanı neyse o olur. Kadın için en romantiği düşünülür ama erkeklere düşünülmez bence. Et yemeği hazırla, hatta tabaklar farklı farklı yemek takımı olsun, hiç aramaz mutlu olur. Ama kendine f****i kıyafeti alıp kırmızı mumlarla loş mekanda romantik kısık müzikle hazırlık yapabilirsin. Kendine aldığın kıyafette hediye sayılır yani. Erkek bu😂🐂