Selam kızlar 14+3 haftalığım geçtiğimiz hafta yüzde 90 kız demişti cinsiyetine ama tam göstermediği için haftaya tekrar bakalım dedi doktorum bu haftada emin değil yine de bacak arası boş büyük ihtimalle kız dedi 😄 sizce cinsiyet ne ya fikri bilgisi olan varmııı

