Merhaba ben de aynı durumu 15 inci haftada yaşadım. Myom 3 cm idi 5 cm olmuş va inanılmaz bi kasık ağrısı ile acile koştum ve çok zor buldular myom olduğunu apandisit sandılar. Bu benim ikinci gebeliğim ilkinde de vardı myom ama böyle bişi yaşamadım ve normal doğum yaptım drlara sorduğumda myom engel değil hatta daha kolay normal doğum yaparsın dediler bedenine ve bebeğine güven inşallah sağlıklı bi şekilde alırız yavrularımızı kucağımıza