Hamişler, anneler selam tabii ki öncelik bebişlerin sağlıklı olması🌸 Gebe kaldığınızda içinizden geçen, gönlünüzde olan bir cinsiyet var mıydı yoksa akışa mı bıraktınız🤗 Benim vardı şuanlık o cinsiyet gibi duruyor Rabbime çok şükür. Ama bazen çevreden dur bakalım belli olmaz vs diyenler oluyor, deme öyle ya falan diyorum sonra vicdan azabı çekiyorum bencillik mi ediyorum diye bu hormonlar beni iyice değişik yaptı😬 Tabii ki önceliğimin evladımın sağlığı olduğunu biliyorum ama kafamın içinde sürekli vesvese dolanıyor hamilelik ve bebeğimle ilgili bencillik etmekle ilgili. Bir de dini yönden böyle istemem yanlış mı oluyor diye düşünüyorum bazen.