ikinciyesekeranne nilaycaliskan çalışmıyorum şuan, ama oğluma hamileyken bana da az yapılmıştı doğum iznine çıkıp geri dönmem diye özel sektör malesef
ylnydgd nilaycaliskan biz hem prim hem zam öğreniyoruz. Doğum iznine çıktığım günün ertesi günü açıklandı telefonla bilgi verildi ikisi de beklentimin baya üzerinde geldi. Sevindirici oldu :)