Kızlar selam
28 haftalık hamileyim pazar gününden beri ayaklarım çok ağrıyor ve yanıyor sanki altında ateş var gibi hissed ve bu ağrı bana yorgunluk yapıyor. birisi şekerden dolayı olabileceğini söyledi ama gebelik şekerine baktırdık bir problem yoktu normal mi bu