tembelkiz osimdiannee Ayşe’ye bende çok üzülüyorum ama ali rıza beye üzülmüyorum kibrinin ve egosunun kurbanı hele hayriye aman yarabbi en gıcık karakter benim için
QueenBahar_ osimdiannee evet Ayşe de var Ali Rıza final bölümüne yakın evlatlarım arasında en çok yıpranan Leyla diyor salak Leyla sinir oluyorum
tembelkiz papatyakokulugece evlenene kadar bende senin gibiydim ama evde belli bir süre sonra sıkılıyor insan tüm dizileri evlendikten sonra izledim 😂
papatyakokulugece tembelkiz iki küçük cocukla dizi falan takip edemiyorum 😂 büyüyünce küllerimden yeniden doğup ederim elbet 🤣🤣
tembelkiz QueenBahar_ ohhhh mis ben youtubeden açıyorum bazen unutup gidiyorum kendi kendine oynuyorlar 😂😂
ikinciyesekeranne tembelkiz ay bende Ali rıza kesinlikle kibrinin kurbanı, ferhundecime yapmadık bırakmadılar
osimdiannee tembelkiz aslında bir bölümde kabul etmişti insanları kınadığını sanki o an anlamıştı onunda yanlışı olduğunu…
tembelkiz osimdiannee birde şey demiyor mu çocukları her haltı yiyor TECRÜBE başkası yapınca iffetsiz