ay0 kontrole gitmeden hissetmiştim bişeyler olduğunu. Yürümem zorlaşmıştı karnımın alt tarafında çok baskı oluyordu karnım sertleştiği zaman. kontrol gününden öncede karnıma çok ağrı girmişti. Nst de düzenli sancı çıkınca muayene yapıldı sonrasında açıklık olduğunu öğrendik işte bu şekilde yani 😌