Tugce3004 canım bir kere boş gebelikte kese küçülmez ben 3 ay önce boş gebelik yaşadım kesem aksine büyüdü ve içinde bebek oluşmuyor boş buna diyorlar 8. Haftama girdim kendiliğinden düştü anlatmak istediğim şu içinde bir kese daha varsa nasıl YOk olur Yani 3 evre vardır tatlım 4,5 haftalıkken sadece kese oluşur 5,5 haftalıkken kesenin içinde yolk salk vardır yani bebeği besleyen ve 3. Evre de ise yolk salk ve embriyo oluşur anlıcağın üzülme ben 15 gün önce doktora gittim 4,5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama sadece kese var salı ünü gidicem şuan 6+5im 7+2 olucam salı günü sadece bir kere gittim doktora hayırlısı olsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ve bir şey daha söylemek istiyorum boş gebelikse kendini anormal oluyor ve dışa atıyor kanamayla düşürüyorsun ben bunu yaşadım çünkü. Üzülme