Zulfiye06 Kızlar gece 3 den beri sancı çekiyorum 3-5 dk arayla ama süreleri kısa 20-30 en fazla 48 sn oldu . Gideyim mi hemen hastaneye . Chatcpt 1 dk yı geçmesi lazım sürelerin felan diyor
esma0109 Zulfiye06 canım hayırlı ollsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın sıcak suua gir duş falan al ondan sonra git bence tehlikeye atma kendini
zfrnemos Zulfiye06 soda iç sade yuruyus yap evın ıcınde derın nefes al ver hastanedede aynısını yaptıracaklar nişanın suyun vs geldımı yada bebek hareketlerı nasıl
Enguzelbekleyis8080 Zulfiye06 canım duşa falan girdiysen bi hastaneye git bence ssvd takipliyim yazmışsın riske atma
Zulfiye06 zfrnemos arada hissediyorum bebek hareketlerini yürüyorum felan azsa açıklık yatmak istemem zaten