penbe_karisi 20 Şubat’ta planli sezeryan tarihimiz son 15 gün 🥹 varmı aynı olannn birlikte bekleyelim 🥹❣️🎀😍
yeliz1923 penbe_karisi Sonunda kavuşuyorsunuz ne güzel inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 😍🥰❣️🤲☺
Elisa0110 penbe_karisi güzel ve kolay Bi doğum olsun inşallah canım benim sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🥰🌸
Mamiko_2020 penbe_karisi bizimde 14 Şubat normalde 20-23tü ama benim kız kanala yerleşmiş bile riske atmak istemedik o yüzden 🥲aşırı heyecanlıyım ve bazen idrak edemiyorum ne ara geçti zaman diye,2.gebelikler hep böyle oluyor sanırım 🥲🥰
penbe_karisi Mamiko_2020 kizzzz geçmiyor ki gunlerrrrr heralde sana çok hızlı geçti banaa aslaaa geçmiyor oyyyy sagliklaaa kavusss seninki daha az kalmisss ❣️😍🥰
Papatya05_ penbe_karisi daha almadım 38. Haftada gideceğim 37+2 deyim şuan Doktorum 16 19 arasında ayarlarız demişti 18 şubatı düşünüyorum bende bakalım gittiğimde netleştiririm
penbe_karisi Lexias normal dogumdaaa belirsiz gün çok heyecanlı heran gelebilirrrrrrr bekleee bacimmmsu😍
penbe_karisi tugbamuratmutlu oyyyyy çok sevindimmmm aynı gün olmasinaaaaa hadi baklaim mutlaka haberleşelimmm bacımsuu😍😍😍😍
seymanur50 penbe_karisi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde son 12 günüm günler çok hızlı geçiyor korku heyecan panik var bide ağrılarım çok fazla
penbe_karisi QueenBahar_ oyyyyyyy evet yaa çok az kaldı ama günler geçmek bilmiyor paşaa da sabırsız 🥹🥹🥹🥹🥹
rupar penbe_karisi ikiz benimkiler küveze aldılar . Bende bugün taburcu oldum ama ağrılarım çok bakalım kaç gün sürecek. Bide kendimi boşlukta hissediyorum sanki hep hamileydim de şimdi değilmişim gibi