annekiz6141 beyzayj benımde ıkıncı gebelik 13,14 haftalarda saabah ezanında kaymalar hıssedıyordum sımdı 18+3 tık yok ama elımı karnıma atınca böyle tık tık tık sesı duyuyorum herhalde benım kalp sesım karnımda değildir 🤣🤣🤣🤦♀️😄😄😄 normal bence sızın ilk gebelıkse bundan sonra hissedersiniz 🥰🥰🥰
nursenasu27 Bende o civarlar dan sonra hissettim ilk gebeliğimdi her bebek farklı hepimizin vücudu hissetmesi farklı canım dün doğum yaptım ben ayaklanmada zorluk çektim mesela sen hiç çekmezsin inşallah öyle düşün yani
fatmaa51 beguumc 22.haftaya kadar içinizde seğirmr filan da mı hissetmemiştiniz bende hissetmiyorum çok korkuyorum
beyzayj zeysah ben hissediyor gibiyim bazen hareket ama bebek yoksa gaz yanda nabzım mı emin olamıyorum. Çok efhaö yapıyorum her konuda ya sürkeli hastaneye gidip ultrason ile bakmak istiyorum oda zararlı bunla nasıl baş edeceğim bilmiyorum.
zeysah beyzayj maalesef bende çok evhamlıyım ama bebeği biz değil Rabbim içimizde büyütüyor sizin önlem alacağınız yapacağınız bişey yok ona emanet edin içinizi ferah tutun
beguumc zeysah bende çok evhamliyim ve ilk olduğu için heyecanlıyım, eczaneden 550 tl ye kalp atışlarını dinlemek için cihaz aldim yanindaki jelde 75 kusurdu durgun olunca direk dinliyorum içim rahat ediyor, o cihazi araştırın isterseniz