mertunn çok geçmiş olsun, bu yapışıklık olayında açılması için histereskopi veya laparoskopi öneriyorlar, rahimde ki yapışıklıklarda histereskopi işe yarıyor, organlarda bi yapışıklık söz konusuysa diğer seçeneği öneriyorlar, bi uzman görüşü almanızda fayda var, buradakiler bilmez maalesef, bende 5 sene önce dış gebelik yaşamıştım, rahim filmi + Histeroskopi yaptırmıştım, dış gebeliğin tekrarlama olayına gelirsekte onu Allah bilir, siz önleminizi alın, gerisi nasip kısmet