Sinerjik doktora sorun mutlaka, ya da ebeye. Enfeksiyon olabilir. Ben de benzer şikayetler ile gittim doktora, antibiyotik verdi tahlillerden sonra. Birkaç kez üst üste olunca böbreklerime baktılar. Meğer taş düşürüyormuşum. Gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama ihmal etmeyin diye söyledim