Son bir haftadır asla uyuyamıyorum ağrı sızı kaynaklı da değil. Sanki 100 saat uyumuşum uykumu almışım gram uykum yok. Sürekli doğumu, doğum sonrasını vs düşünüyorum. İlk gebelik ve normal doğum beklediğim için acaba ne zaman doğacak, sancım nasıl gelecek vs diye düşünmekten kafayı yiyecek gibi oluyorum sabah eşim işe gidiyor 7-8 gibi uyuyorum öğlen kalkıyorum 🥹 neden olur ki bu? Sizin nasıl gidiyor?
36+1 olduk ama sanki 38-39 oldum da doğuramadım gibi triplere giriyorum ya nişan sancı bir belirti felan bekliyorum sürekli. Bebiş önden gidiyor kilosu 3200 o yüzden galiba böyle düşünüp durmaya başladım 🥹