yasmnydn şeker hastası değilim fakat gebelikte 30. Haftada açlık tokluklarım sınıra yakın çıkmaya başladı o yüzden 30. Hafta itibari ile diyetisyenle çalıştım istanbuldayım online bi arkadaşımın gittiği bayan varda onunla görüşüp ona başladım söyledim şekerler sınırda onu düzenlemek için geliyorum falan 37+2 deyim şuanlık iyi gidiyoruz memnunun diyetisyenimden