Havin49_ Momlife_ Aynn Cnm kulağını kapat herkes banada sezeryan oluyorum diye ay zor ay normal doğum olsaydı dediğim gibi normal doğumum zor geçti işte normal de zorlandın bunda yataktan kalkamazsın valla şükür hiçbirinin dediği gibidir olmadı
Momlife_ Havin49_ annekiz6141 😂😂 öyle diyeceğim bir dahakine handan3958 ikbalnur handan3958 Sedef21 eed21 Çok teşekkür ederim destekleriniz için Allah herkesin gönlüne göre versin sağlıkla doğsun yeter ki eninde sonunda bir şekilde olacak zaten 😀
handan3958 Momlife_ Yahu insanlar her zamanki gbi boş konuşmayı çok severler canm sen bakma normal doğum kolay değilde sezeryan çok mu kolaymış sanki sezeryan olanlara sorsana normal yapmak isteyen bir çok insan var en önemlisi başta çocuğun ve senin sağlıklı olacak şekilde doğması ama bir engel olmadığı sürece sen kimseye bakma normal doğum tercih et canm sezeryan riskli durumlarda bebeği veya anneyi kurtarmak için yapılan bir ameliyat yani ihtiyaç gerektiği vakit elbette yapılmalı ama bence kendi fikrim asla keyfi bir doğum şekli olarak seçilmemeli doğum şekli çocuğun ileride ki psikolojik durumu bile etkiliyormuş diye duymuştum bi yerde sağlıcakla sıhhatle kolay doğumlarla gelsin yavrularımız inşallah insanları takma sen canm 🤲🏻🥰
ikbalnur Momlife_ Diyen kişilere aldanmayin ben de zayıfım üflesem uçarsın derler ya onun gibi 😂 ben hamileyken bana da dediler çok zor nasıl yapıcaksan nasıl doğuracaksın diye insanlar kafa ütülemekten başka bi halta yaramıyor ama o doğum esnasında sana öyle bi güç geliyor ki bebegine kavusmak icin dirayetin hep diri kalıyo 2. Gebeligimdeyim şu an yine normal istiyorum insAllah da öyle devam eder
handan3958 Momlife_ Olur Allahın izni ile canm öyle boyla posla alakası yokki bnun benim kayımvalidem görsen ufacık tefecik kadın hem boyu kısa hem zayıf gençliğinde eminim daha zayıftır ona bile demişler buda nasıl çocuk doğuracaksa diye 3 tane çocuğu hiç doktora bile gitmeden evde normal doğurmuş düşün yani hepside sağlıklı sıhhatli maşallah hiç olumsuz düşünme o yüzden 🥰
Sedef21 Momlife_ bence doğum soranlara nasip belli değil henüz diyin, çünkü herkes bir şey söyler sezaryen olan onun zor olduğunu söyler normal olan normalin ve herkesin acı eşiği farklıdır bana zor sana kolay olur ki ikisininde zorlukları var elbet birinin önce birinin sonra neticede kolay doğum olmuyor bir can geliyor dünyaya kimseyi dinlemeyin ısrarla anlatan olursa ben dinlemek duymak istemiyorum tecrüben sende kalsın de en temizi
eed21 Bendr kiloluyum sezaryen olursam bana da diyecekler kilosuna bak doğuramadı. Çok biliyorlar sanki. Nefret ediyorum bu algıdan. Keşke zayıf olsaydım inan daha az korkardım. Kilo sanki çok maharet ya. Doktorlar kilo istemiyor ne sezaryen ne normal için
ucuncugeliyo Momlife_ boyle insanlara ne istediginizi bile söylemeyin. Normal cok zor sezeryan istiyorum deseniz yine sizi kotu hissettiricek bi laf soylerlerdi. Siz diyinki allah bilir . Hakkimizda hangi dogum hayirliysa o olur insallah . Kimseye söylemeyin gercekten insanlar kotu hissettirmek icin ellerinden geleni yapiyolar
twobabymomm Momlife_ benim arkadaşım 153 65 kilo ile doğurdu. Su hamileleri korkutan insanları bogasim geliyor kendine neymiş boş boş konuşmuş takma kafana canım doğum öyle bişey ki hiç yapamam dediğin şeyleri yapiyosun 🫶
gunesimekardes Momlife_ doktor uyarmadigi surece gerisi evham yuklemektwn baska bisey yaramaz. Kim o gelen kisi yetkili bjrisi mi? Takma boyle bos insanlari. Insan hamile kadjna oyle konusur mu
HaticeArCi Momlife_ hamile kadına bu tarz konuşanların ağzına kürekle vurmak geliyor içimden. Yaw bi sus çeneni tut dimi. Sana zor olan başkasına kolay olabilir ki zaten hepimiz biliyoruz ki doğum kolsy birsey değil. Ama bi sus dimi. Kimseyle doğum konusunu konuşma canim benden tavsiye. Herkesinki bir olmayacak çünkü.
symadgzl Hiç endişe etmeyin kulaklarınızı tıkayın, arkadaşım da minyon ve zayıftır çatır çatır doğurdu, kolaylıklarla gelsin inşallah bunları söyleyenler de çatlasın 😁