mrvcymzz 28 haftadan önce diyetisyenle veriliyor sanırım sonrası için 30. Hafta destek almaya başladım diyetiyenden kiloyu koruduk diyelim ki 65 kiloyum onda sabit kalmaya çalıştık bebek kilo alıyor tabi aslında bizde zayıflıyoruz doğal olarak
Diyetisyenle ilerleyin isterseniz ilk gebelikte 25 kilo alan ben bu gebelikte 37+2 deyim 11 kilo aldım sezaryen olacağım haftaya kontrolüm var tairihiöi de alırım
Bu arada ful diyet yapmadım 30. Haftada başladım ben 7 haftadır yapıyorum