eveline Hanim123 Hayır kabızlık yok, biraz iş yapıp kendime yüklendim o yüzden oldu diye düşünüyorum bilemem tabi. 35.haftada başladı. Fındık büyüklüğünde şişlik
Hanim123 eveline Bende Başından Beri Kabızlık Ve Hemaroid Var.İlaçlarla İdare Ediyorum Ama Tamamen Geçirmiyor.Doğumdan Sonra Geçiyor Mu Acaba?
eveline Hanim123 inanın ben de bilmiyorum ama öyle umuyorum şu an oturamıyorum bile, inşallah doğumdan sonra geçer
Hanim123 eveline Sanırım Bebeğin Baskısından Dolayı Oluyor.En Azından Kabızlık Yok Daha Sıkıntılı Hale Geliyor.
828asena Hanim123 evet hamileyim cok korkuyorum dogumda zorluk cıkarırmı diye valla seklini bilmiyorum ama icerden benimkide iste dogumdan sonra oldu
meervekrky Üzerinden zaman geçmiş ama doğumdan sonra geçti mi merak ediyorum benimde var dışta ve çok zorlanıyorum krem sürüyorum kabızlık yok ama şişlik hala var
hghg meervekrky kantoron yağı sür her tuvalet sonrası ve sabah akşam içine doğru da sürebilirsen sür biraz arada bir de zeytinyağı sür benim öyle geçti yani krem bende işe yaramadı bunlardan fayda gördüm
ikbalnur sev730_ Benim ilk gebeligimde de vardı bunda da arttı dün aile hekimine krem yazdırdım artık faydasi oldu en azından ağrısını aldi diyebilirim sizde bi doktorunuza danışın geçmiş olsun 🙏🏼
meervekrky @"hghg şuan hamileyim doktorum bana krem verdi kantoron yağını söylemedi sıkıntı olurmu birde bunu yaptıktan sonra tamamen geçti mi