Arkadaşlar merhaba ben 5bucuk haftalık hamileyim arada karnıma bi sizi giriyor bazen sağ tarafa bazen sol tarafa ama baya böyle belirgin sanki kötü bisey oluyormuş gibi hissedilir derecede yani sonra geçiyor. Bi sıkıntı var gibi. Kanama lekelenme bisey yok ama. Bu normal mi fikirlerinizi merak ediuorum. Aslinda ilk hamileligim değil ama yakın zamanda düşük yaptım oğlum doğalı da baya oldu biraz tedirginim o yüzden normal ki değil mi hatirlayamiyorum o yüzden sormak istedim