Hamile kalmadan önce bel ağrısı için doktora gittim ve fıtık başlangıcı olduğu söyledi doktor iğne ve kortizonlu iğne kullandım bir süre rahatlıkladım ancak şimdi 18 haftalığım ve en ufak bir şeyde hemen belim ağrıyor ikinci hamileliğim ilki sezeryanla oldu yattığım yerden çok zor kalkıyorum bacaklarıma vuruyor ağrı ilk başta sol bacağım ağrıyordu fakat şimdi iki bacağım da çok şiddetli bir şekilde ağrıyor ağrı kesici asla fayda etmiyor sadece parol o da günde en fazla bir defa o bile hamile olduğum için zararlı ne yapmalıyım bilmiyorum benim gibi olanlar çevresinde böyle olay yaşayanlar tavsiye verir misiniz lütfen ?