Es07 mervebedir Benim de ilk bebeğim erkek Dün çatı muayenesi normale uygun denildi Bekleyip göreceğiz cnm
eed21 Kızlar bende 33+6 yım. Hiç iyi değilim midem çok kötü, kasılmalar canımı acıtıyor. Herkes mi böyle yoksa bende mi sıkıntı 😔
rabiames Es07 rahimden vajinaya doğru bıçakla kesiliyormuş gibi ani bir ağrı giriyor sizde de oluyor mu
miros3200 bahar1320 ikincu gebelik ilk kizz budaa erkek gunumuzz ayni oluncaa cinsiyet aynimidur seninlee diye merak ettum🙂
bahar1320 miros3200 Maşallah rabbim her ikisini de tattırıyor size ☺️benimde ilk gebeliğim bakalım herşey güzel olur inşallah 🙏