dozkaraca Herkese merhaba. İkeadan şifonyer aldık bebeklerimiz için. 1 haftadır sildiğim ve havalandırdığım halde mobilya kokusu geçmedi. Ne yapacağım bilemiyorum? Fikri olan var mı?
yaseminkarakus0728 dozkaraca kızıma tam 1 ay önce oda takımı aldım mobilya kokusu bı türlü gitmiyo odaya girdikçe midem bulaniyo öğürtü oluyordu eşimde sen hamile olduğun için hassassin diyordu ama koku hala var ve geçmedi bı turlu
zezze Ekimde büyük bi gardrop yaptırdım sonrasında şifonyer ama o gardroptan koku hala tamamen cıkmadı, toz çekmece kokusu aldım her cekmeceye rafa birer tane attım bakalım son çare