htc5858 aleyy53 36+3 benmde artık sağlıkla gelsin istiyorum çok zorluyor ağrı sancı kasılma bitmiyor perşembe kontrol var bakalım ne diyecek doktorum 😍
7213 Bende 37+0 oldum serklajlıyım şekerim var ve taşikardi ile birlikte bu günler geldim. Elhamdülillah