1kediannesi1 Kızlar sorum başlıkta, bugün bebeğin ana kucağını kurduk daha besige bakarken yanımızda kedim gelip ana kucağına çişini yaptı gitti hemen çıkarttım yıkadım ama doğumdan sonra bu durum devam eder mi ne yaptınız alışması için yada öneriniz var mı
tembelkiz 1kediannesi1 çevremde gördüğüm kadarıyla çocuktan sonra bir çoğu sahiplendirdi kedilerini hep. Ama bir arkadaşım 2 kedisiyle yaşıyor herhangi bir sorun yaşamadı mesela o.
meleginannesi2 1kediannesi1 ben hamile olduğumu öğrendikten sonra yapılan kan testlerinde toksoplazma bağışıklığım çok düşük çıktığı için ben istemeyerek de olsa kendimi sahiplendirdim ama hâlâ yokluğuna alışamadım
tarcin22 1kediannesi1 kediler bi süre yabancı olarak görüyor evde bebeği. Arkadaşım önce bebeğin giydiği kıyafetleri koklatmıştı. Kedi yaklaşmak isteyince dikkatli ve gözetim altında izin veriyordu çok şükür alıştı hiçbir zararı da olmadı 1 sene oldu birlikte oyn bile oynuyorlar. Ben başkasına verilmesi fikrine karşıyım. Ben de şu an hamileyim kedim de var evde ama asla bırakmaya kıyamam bırakamam da. Sürece göre karar verin bence ve biraz daha araştırın 🥰 kim ne derse desin sokakta 1 2 aylıkken bulmuştum 4 sene oldu. Annem ve ben hariç kimseye yaklaşmıyor bu zamana kadar ne koltuk ne halı ne tül tırmaladığını gördüm. Yemeğini yer arada dışarı çıkar gelir uyur 😂 bırakırsam çok üzülür çünkü bize güvendiği sevdiği kadar kimseyi benimseyemez. Bende ilk kıyafetlerini koklatmayı düşünüyorum merak edip gelmek isterse de gelip koklar bi süre böyle gözlem altında olur. Kıskanç ise ilgiyi biraz daha arttırmak lazım onlara karşı 🤭🤭🙈
snmerd 1kediannesi1 benimde kedilerim var hamileyim birden bire yanına sokmamanız gerekiyor yavaş yavaş kokularına alışacaklar. Kedi önce eşyalarıyla tanışacak sonra kendisiyle birden zorla yaklaştırmayın. Yeğenim 2.5 yaşında 3 kedinin içinde büyüdü hiçbir şey olmadı ve çocuğu hastaneye bile götürmediler doğru düzgün bünyesi çok iyiydi. Doktoru dedi hatta kedilerden dolayı bağışıklık kazandı diye. Endişelenmeyin hemen olan bir şey değil kedide sizin evladınız sayılır hemen ondan vazgeçmeyin derim
1kediannesi1 tembelkiz benim kedim çok kıskanç napicam bilmiyorum eşim çok düşkün zaten kedimize ama doğumdan sonrada böyle olursa ne yaparım bilmiyorum
1kediannesi1 meleginannesi2 bankada yapıldı test bir sorun yok dedi doktor sahiplendirmek istemiyorjm ama çiş yapmasına çok üzüldüm
1kediannesi1 tarcin22 benim kedimde bebekti daha sahiplendigimizde 2 senedir hatta Haziran’da 3 senedir bizimle olmuş olacak evladım gibi ama bugün anakucagina iseyince çok üzüldüm dışarı çıkan bir kedi değil hiç çıkmadı beni ve eşimi çok kıskanır annem geldiğinde falan ilgilenmedigimde anneme hirlar normalde çok uysaldi ama galiba biseyler olduğunu fark ediyor kıyafet koklatmayi duymuştum bakalım inşallah alışır hayalimiz çünkü hayvanlı evde çocuk büyütmek 😢
tarcin22 1kediannesi1 çişini yapmasının altında belki başka bir neden vardır kontrolleri ne sıklıkla yapılıyor bilmiyorum ama isterseniz veteriner e de sorabilirsiniz 🥰 yeni bir şey olduğu için işaretlemek istemiş olabilir orasını kokusu farklı geliyor sonuçta
senaryo snmerd merhaba benim 6 yaşında kızım var 2 de kedim var şuan hamileyim kızımın bebekliginde yoklardı 3 yaşındayken aldık sokaktan kedileri ama çok nadir hasta olur kızım bağışıklığı on numara kedilerden dolayı sanırım çok şükür aynı şekilde biz de ben şuan 16 haftalığım doğunca ne olur bilemem ama başkasına versem eminim sütten kesilirim çünkü çok düşkünüm onlara umarım alışırlar bence adapte olacaklarına inanıyorum ilk etapta gözlem şart 💗
1kediannesi1 snmerd vazgeçmeyi düşünmüyorum dediğiniz gibi evladım yerinde işemesi üzdü açıkçası ne yapacağımı bilemedim umarım alışır eşimde bende çok düşkünuz kedimize bebek doğduktan sonra mi kokusuna vs alışır şimdi alışsın diye bebeğin odasının kapısını açtık hemen gelip işedi 😅 bilemedim valla ne yapacağımı ya
1kediannesi1 senaryo bende öyle düşünüyorum, kuzenimin yeni doğmuş bebeği bize geldi kedim devamlı kokladı onu bebeği aldığımızda battaniyesini kokladı anlamadım yani tepki de vermedi ben hastanedeyken eve kıyafetini yollamayı düşünüyorum inşallah alışır veremem çünkü kedimi 😢
senaryo 1kediannesi1 evde değişiklik olunca yapabiliyorlar bide alışır bence mesela benim kedimin mama kabının yerini degiştirdigimde gitti kızımın yorganına işedi veterinerini aradım evde bi değişiklik oldu mu dedi mama kabını söylediğimde ondandır dedi aynı yerine koyduk bidaha yapmadı 😂değişik ama güzel varlıklar hastaneden bende bi kaç saat giydigi bi kıyafet yada altındaki kundağı yollamayı düşünüyorum
1kediannesi1 senaryo şuan aynı şeyi düşünüyorum bende hastaneden eve zıbın vs göndermek mantıklı geldi. Çok hassaslar hemen her değişikliği fark edip tepki veriyolar inşallah sorun yaşamayız bu süreçte ikiside evladım çünkü 😅
Bumah 1kediannesi1 hastaneden geldigimiz gibi kedinin onune koyduk koklastilar daha sonra kedimizin yanina goturduk bebegi sonda kendisi geldi artik beraber yatiyolar 4 aylik oldu oglum 1 aylik olmadan beraber yatmaya basladilar oglumda kediyi fark ediyo ve elliyo😀
1kediannesi1 Bumah ayy ne güzel maşallah bizimde hayalimiz inşallah sorun yaşamayız eşimle bebeğin kıyafetini hemen eve göndermeyi düşünüyorum biz gelmeden koklasin diye bakalım süreç nasıl ilerleyecek
1kediannesi1 tarcin22 sorarım en kısa zamanda rutin 3 aydan 3 aya aşı takvimine göre kontrolleri oluyor koku farklı geldi büyük ihtimalle 😅