duygumfoca melllna Amin inşallah 🙏🏻 evet kızımızı kaybettik bizde doğuma üç gün kala Evet canım oksapar vuruluyorum hergün
-Papatya33 Doğum işi belli olmuyor . 30. Hafta olduğumda çantam mutlaka hazır olacak benmde . Çok geç haftalara bırakmam. Ileriki haftalarda ağırlaşıyorsun erkenden hazır olsun dusuncesindeyim
-Papatya33 Gmzle bence geç kalmayın hazırlayın dursun kenarda. İlkinde sanciyla gittim daha erken diye ki bir hafta öncesinde hazırlamıştım çantamı. Iyiki hazırlamışim. Acil zorunlu sezaryana aldilar. Gerçekten dogum belli olmuyor.