Deryadeniz07 Arkadaşlar merhaba. 5 haftalık hamileyim keseyi gördük fakat kesenin önünde kistimde varmış yeni öğrendik. Doktor kist ile ilgili test istedi. Kistin buyu 6 cm miş. Baya büyük yani :( çok moralim bozuldu aranızda yaşayanınız veya bilgisi olanınız varmı :((
ikicocuklubiranne Deryadeniz07 merhaba canım bende de kist var ama dediğin kadar büyük değil her gidişimde küçülüyor 12 haftamdayım 4. Aya tamamen kaybolmuş olur dedi 🤷🏼♀️
bebekteyaparimkariyerde Deryadeniz07 6cm olup seni bunj çark etmemen bunun karşılığında en fazla 5mmlik keseyi görmüş olman imkansızdan.eminmisim6cm olduğuna peki.6mm olmasın?benimde vardı 12mmgebelikle birlikte kayboldu.önemli olan şey gebelik süresinde gittikçe küçülmesi ozaman sorun yaratmaz
Minifasulye Deryadeniz07 benimde vardı hamileliğimde kistim, 5 cmle başladı 8 cm e kadar büyüdü ve daha sonra kendiliğinden kayboldu.
zeykob Deryadeniz07 benim de başlarda vardı, doktorum önemsemedi bile. Doğuma doğru kaybolur muhtemelen dedi, 1-2 kontrolde sordum epey küçülmüştü. Şimdi hiç kist duruyor vs demiyor, muhtemelen kayboldu. 29. Haftadayım.
ikicocuklubiranne Deryadeniz07 boyut olarak söylemedi canım hatta hamileliğimi öğrenmeden iki gün önce gittiğimde görmüştü bir sürü test falan istenmişti bu nedenle birkaç gün sonra hamileliğimle beraber gittiğimde 4 aya gitmiş olur dedi
EmineMnc Merhaba hamileliğimin başından beri bende de var 8cm hatta hamile kalınca öğrendim bende şuan 31.haftadayım doktor takibinde olduğun sürece hiçbir sıkıntı çıkarmaz allahın izniyle benim doktorum doğumla birlikte alırız eğer gitmezse dedi içini ferah tut
Deryadeniz07 EmineMnc gerçekten içim rahatladı umarım benimde öyle olur da bende o günleri görürüm. Çok saolun cevabınız için
Deryadeniz07 bebekteyaparimkariyerde evet eminim 6 cm ama keseyide gördük. Her ay doktor kontrolüne gitmiyorum her insan gibi. Süpriz bi hamilelikti benim için. Kistimin olduğundan nasıl haberim olabilirdi acaba doktora gitmeden ?
Tamam Deryadeniz07 tedaviyle kaldıysanız çok normal.o kendi kendine geçiyor.Hatta bebeği besler gibi bir şey diyen doktor videosu izledim.
Esrayusuf Deryadeniz07 benimde vardı 6 haftalıkken hatta 4 haftalıkken çıkmıştı doktor demişti o kasık ağrısı yapar parol iç diye ama doktor çok ilgisizdi parol iç diyor git diyor ilgilenmedi bende başka doktora gittim 6 haftalıkken oda dedi kist var sonra progestan verdi onu içtim iki hafta sonra gittim kist küçülmüştü
Esrayusuf Deryadeniz07 bu arada o kist hamile kalan çoğu kişide çıkar normal yani hamilelik kisti demişti doktor 3 aya kadar gider gitmezse Doğumda gider demişti
Monarosa Deryadeniz07 kaç mm hatırlamıyorum ama benimde solda portakal büyüklüğünde kistim var. Doktor kontrolünde hiç bir sıkıntı olmuyor. Sezeryanla istersen onuda alıyorlar.
Deryadeniz07 BaharSefvan büyük diye korktum biraz 6 cm miş. İnşallah küçülür seninkide büyükmüydü bu kadar