happyomer evet biliyorum çok teşekkür ederim bu ikinci gebeliğim zaten doğum sancısı olmadığının farkındaydım ama bebeğin hareketlenmesinden sonra sancı olunca dolanma vs gibi bir şey mi oldu acaba diye korkuya kapılmıştım sabah kontrolüm var umarım her şey yolundadır bakalım