Keziban o kadarını bilmiyorum bende ilk defa gidiyorum bu hastaneye, hiç bunları konuşmadık daha, ama arkadaşım bu hastanede doğum yaptı fiyat artırma gibi bir durum olmamış çok memnun kalmış afiyet hastanesine gidiyordum normalde, ama kapandı malesef o hastanede çok güzel ve uygundu