Snowel daha önceden bir kere daha gitmiştim alt değerim yüksek olduğu için Nihat beye o zaman da eşim içeri girmedi ama detaylı da alıyorlar mı veya anlatıyor mu diye başlık açtım ekranı öylece bırakıp içeri gittiler ben üstümü düzelttim telefon yanımda olsaydı ekranı çekme şansım vardı çünkü ölçümler öylece duruyordu ama telefon yanımda yoktu bende dedim en azından kayıt açayım sonra öğrenirim eğer yine geçen ki gibi olursa hemen hızlıca çekerim ekranı 🤭