1234smgl ya ben 3 gündür sürekli hissediyordum. 17 haftalık. Bugün biraz fazla ağladım ettim hiç hissetmedim. Biz ağlayınca yoruluyormuş bebişler galiba ondan uyuyorlarmış.chatcptye sordum çikolata ye içmediysen kahve iç yada vişneli meyvesuyu iç dedi yaptım. Ufak ufak kıpırdanmaya başladı 🥹 deneyebilirsin bende işe yaradı 🫶🏻