eliffyasarr Kızlar merhaba 17. Haftadayım mantar oldum :( çok yoğun bi mantar ve enfeksiyon olduğu için doktor candimax 200mg , azitro 500mg , gunomax fitil verdi. Biraz endişeliyim gebelikte mantar geçiren bu ilaçları kullanan var mı
Es07 eliffyasarr Geçmiş olsun Enfeksiyon ilaçlardan daha tehlikeli cnm Bende antibiyotik kullandım 3 tane ilaç Geçti çok şükür
melisasak35 eliffyasarr bende 9 haftalık hamileyim mantar daha önceden vardı hamileliğimde tetikledi kaşıntı yanma berbat bi durumdayım fitl verdi kullandım geçmedi cuma tekrar gidecegım okadar illet bişeyki geçmiyor tekrarlıyor kaşımaktan ölüyorum kaşımadan duramıyorum …
eliffyasarr Es07 ya candimaxla ilgili gebelikte tavsiye edilmez falan yazıyor ya bi korktum siz kullanmış mıydınız candimaxı
eliffyasarr kubrasjsjs fitil ve antibiyotiği kullanıcam mutlaka ama candimax hap biraz sıkıntılıymış heralde kullanan birini duysam içim rahatlatacak 🥲
eliffyasarr melisasak35 inşallah kurtulabiliriz gerçekten can sıkıcı benimde kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum kaşıdıkca daha beter oluyor gerçekten akıntınız nasıl merak ettim
melisasak35 eliffyasarr çok fazla akıntım var hamile oldugumu öğrendiğimden beri devam bi azalıyo bi çoğalıyor
eliffyasarr Kev ya heralde kökten bitirmek istedi tekrarlamasın diye ama candimax ile ilgili kanıtlanmış bi güvenilirlik yok