aselimmmmmmmm bsraersnn ilk hamileliğimde 3 ay sürdü sonra geçti ama şuan 2 . Hamileliğim 25 haftamdayim hala bulantı kusma devam ilaç kullanıyorum
Busraaaakkk bsraersnn İlk 8 hafta kusmalı, öğürmeli geçmişti daha sonra prilam ile tanıştım arada bulanıyordu sadece. Koku hassasiyeti ve tam bulantılarım 20.haftada kesildi
buse76 bsraersnn evet öyle olan da var bünyeyle alakalı hiç bulantı yaşamayan da var ama ikinci Tremester çok güzel 😂😂
burcu0112 bsraersnn canım ben 28 haftadayım hala devam ediyor bi ara geçer gibi oldu sonra yine aynı mutfaktan evden tiksindim resmen sürekli öğürüyorum maalesef
Mege_Adanisa bsraersnn inşallah yaşamazsın ama ben 32+3 oldum hala bulantılarım devam ediyor prilam içiyorum 😢