guluygun00 anladım yani bilgi almak istiyorsanız gelin, refakatçinin kadın olmasının sebebi bence güzel birşey kadınların özel durumu olduğu için rahat etmeleri için bence güzel Birşey kendi adıma konuşuyorum birde kadının yardım etmesi daha iyidir her açıdan☺️ ama görüş saatleri var eşinizde görebilir size zaten görüş saatlerini söylerler ama uzak olması sizin için sorun yaratabilir tabi haklısınız eğer burada yakınınız vs kalıyorsa bir kaç gün idareten kalabilirsiniz ve şahsi arabanız varsa bir kaç gün sonra evinize dönebilirsiniz eğer yoksa riske atmayın derim hem kendinizi hem bebeğinizi toplu taşımalarda felan☺️🌸