bluemom24 Bebekleriniz kaçıncı hafta kanala girdi 28den beri baş aşağı pozisyonda ama hala girmedi 38+3
elinaz1 bluemom24 32 de döndüğünü hissettim başı sol bacağıma doğruydu ve çok baskı yapıyordu bacağıma 35 de de bence kanala girdi bacak ağrım geçti ☺️
Akar06elif06 Es07 nasıl anladınız kanala girdiğini acaba vajinada be kasıkta ani batma oluyo 36. Haftadayım bas pozısyonda karnım düştü bacak aralarım acıyo yürürken
Es07 rumeysakulg Hayır bunla alakalı konu açtım Burda açıyor yazıyorlardı Hiç bir ağrım olmadı, çok kısaydı Asla korkutucu ağrılı değilmiş Bugün deneyimledim ilk defa
elinaz1 rumeysakulg aynı gün 2 kere çatı muayenesi oldum ilkini doktor yaptı hissetmedim ikinciyi ebe yaptı biraz fazla bastırdı ama öylr aşırı aşırı bir ağrı değil bence
elinaz1 Es07 doktorun jel yaptığını gördüm ama ebeninkine dikkat etmedim doktor bakması kısa sürdü ama ebe baya içe doğru bastırdı . Öyle dayanılmayacak bişey değildi
elinaz1 bluemom24 bende aşırı bir baskı vardı muhtemelen damara baskı yapıyordu sol vulvaya doğru varis oluşumu var bebek ne zaman kendini düzeltti o varis olan yerin ağrısı hafifledi
Es07 Akar06elif06 Doktorum söyledi canım Başa aşağı pozisyon dedi 32 den beri baş aşağı 37+4 bekliyoruz henüz gelen giden yok Yürüyemiyorum bende kemiğe baskı,bel ağrım var