ebrutprkk 27 haftalık olduk ama hala isim bulamadık 😔 Kız bebek bekliyorum. aklımda 3 isim var. Defne, gökçe, karya. Sizce hangisi güzel, siz hangisini tercih ederdiniz? Veya farklı bir öneriniz var mı?
kvsronlerr ebrutprkk biz inşallah Begüm Ela koyacağız adıyla sesleniyoruz şimdiden ☺️ Defne artık çok var