rumeysakulg Sizin belirtileriniz neler nasıl gidiyor 6+4 üm mide bulantısı yaşamıyorum aksine iştahım çok doymuyorum şuan sadece arada kasık ağrım var progestan kullanıyorum Kese göründü perşembe inşaAllah kalp atışı için gideceğim inşaAllah görürüm
arzucagil rumeysakulg bende 7+0 mide bulantım çok fazlaydı ilaç kullanıyorum bi nebze düzeldi. Ben de durmadan acıkıyorum hep bir şey yeme ihtiyacı oluyor umarım bu his geçer yoksa çok kilo alacağım🫡
anonim95 rumeysakulg bugün 7 haftalık olduk. Göğüslerimde şişkinlik ve sertlik var. Ara sıra sızlamalarım oluyor. Cuma günü randevum var bakalım bebiş ne durumda kan tahlili fln vermiştim onlara bakılıcak. Bu arada ailenize ne zaman söylediniz veya söylemeyi düşünüyorsunuz bu güzel haberi 🥹😍
tortillam_ rumeysakulg 7+1 benimde. Biraz lekelenme yaşamış progestana başlamıştım. Perşembe randevum var inşallah kalp atışını duyarım. Ara ara kaşık ağrısı ve mide bulantısı yaşıyorum bu aralar
arzucagil rumeysakulg ben cesaret edip tartılamadım bile 😋 bu ikinci gebeliğim karnımda hemen belirginleşti ilk gebeliğimde böyle değildi. Bence bi kaç hafta sonra bu yeme atakları geçecek o zaman daha çok dikkat edip kiloyu kontrol altına alırız.iyimser olmak istiyorum😊
userrrr_ Yarın tam 7 haftalık olucam gece gündüz öğlen her an kusuyorum valla yemek yiyemiyorum 2 kilo verdim 😂
benimhikayemmm anonim95 ben henüz söylemedim kimseye hiç söylemekte istemiyorum açıkçası da işte nereye kadar saklayacağım ilk değil ikinci değil üçüncü olunca bi saklama isteği geliyor nedense her kafadan bir ses çıkacak falan hiççç kaldıramıycam 😀😀