ahsnsna Sanırım artık pike yaklaştım bugün ikinci çizgi çok hızlı belirdi zaten bi tık daha açık rengi ama yarın iki defa yapmam gerekir mi acaba öğlen ve akşam olarak mı yapsam
Nur_58 ahsnsna ben ovülasyonla ilerledim uzmanlık alanım desek yeri 🤣🤣 Hakkınızda hayırlısı olsun 🫶🏻💐
Nur_58 ahsnsna ben ovülasyon testini bebekten çok yumurtlama dönemimi bilip korunmak için kullanıyordum Bebek istediğimiz ay da oldu şükür miniğim 🤲🏻🧿☺️