Normalde kabızlık sorunu yaşayan biriyim ve gebeliğimin ilk 4 ayı riskliydi zorlamamam gerekiyordu kendimi. Doktorum enterogermina family probiyotik kullanmamı önermişti memnun da kalmıştım. Duphalac gebeliğimde kullanmadım ama gebeliğimden önce bende bir işe yaramamıştı maalesef 2 kapak içtiğimde bile 😅