ikiprensannesii_ Kizlar selamlar bebeğim 2ay 5 günlük 34+6haftalikken doğum yaptım bebeğim 17 gün kuvezde kaldı. Sorum şu bebeğim sürekli sürekli kusuyo takip ediyorum gazı olmasaa kusmuyo ama gazı olunca çok fazla kusuyo sürekli. Ve bu durum çok canımı sıkıyor ağlamak istiyorum emzirdikten sonra hareket etsin istemiyorum ama aklıma başka seyelrde geliyor acaba kendimi kandırıyor muyum gazdandir diye 5 Şubat’ta. Kontrolü var iki defa acile götürdüm gazdan dolayı kusuyo dediler ama o kadar fazla kusuyorki ya başka birşeyi varsa diyorum kuvezde öle sorunu yoktu hatta eve getirdikten çok sonra başladı. Sizce kizlar neyden olabilir bebeklerinizde olemiydi
321duru123 ikiprensannesii_ canım Benimde Bebeğim 26 günlük oda gaz çıkarınca kusuyor çok Normal hem kusması Tabi sen daha iyi bilirsin ama önemli bişey değildir Bence annelik Böyle bende Sanki ilkkez anne olmuş gibiyim en ufak bir şeyde bile evham yapıyorum
Gokturkmom_ ikiprensannesii_ Besleme sonrasında en az 10 dakika dik tutun bebeği ,reflü yatağı kullanabilirsiniz.
gunesimekardes ikiprensannesii_ benim kizim da.o aylarda oyleydi doktor reflu demusti reflu ilaciyla birlikte sanki daha da artti kusmalari. Sonra alerji doktoru alerji kaynakli dedi. Alerjisi bitince.kusmalari da bitti. 3750 dogan bebegim 4 aylikken 4250 ydi kilo alamiyirfu. Alerjisi var mi onu da takipnedin derim
nursemaa_1 ikiprensannesii_ bizim bu taraflarda süt yararsa bebek kusuyo derler ve ne emdiyse onu çıkaracak derece kusar bazı bebekler öyle oluyor bebek reflusu felan da olabilir canınızı sıkmayın endişeniz erken doğduğundan olabilir fakat çok şükür sağ salim kucaginizda bı sıkıntı yok diye düşünüyorum
ikiprensannesii_ 321duru123 inanın artık bunaldım aklıma bin türlü şey geliyor hergun hergun değil ama gazı olunca günde 10 defadan fazla kusuyo emzirdikten sonra gazını çıkartıyorum ama yinede kusuyo evet keşke biraz sakin bir anne olsaydım ama maalesef ki öle değilim çok teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi normal biseydir önceden yoktu sonradan oldu
ikiprensannesii_ Gokturkmom_ normalde yumuşak bir yastığı var başını dik tutuyo ama ondanda kusuyo bazen gece ben uyurkende kusuyo. Bazen ayaklarını hareket edince kusyo. İkininca kusuyo yani kucağımda kusuyo napcam şaşırmış durumdayım bazende hiç bir şekilde kusmuyo ama özellikle farkediyorum gazı olunca kusuyo
Melismelo Benim bebegimde cok fazla kusuyodu, ictiğini cıkarıyordu Reflü yatağı alın, beslendikden sonra bi 10dk dik tutun Mama kullanıyorsanız hipp reflux mamasına gecmişdim doktorumun önerisiyle kusan bebeklere özel
ikiprensannesii_ Melismelo evet benimkide içtiğini hemen ve çok sonradan da çıkartıyor yani resmen midesi boşalıyor ha hepsini çıkartıyor aralıklarla yok hayır sdc anne sütü aliyo teşekkür ederim yorumun için peki sizinki ne kadar sürede bitti
Gokturkmom_ ikiprensannesii_ Dediğim gibi gazı çıksa bile asla tamamen bitmiyordur gaz damlası kullanıyor musunuz?
ikiprensannesii_ gunesimekardes teşekkür ederim yorumun için yarın kontrolü var inşallah alerjik değildir. İlk çocuğumun alerji durumu vardı perişan olmuştuk inşallah bunda bu sıkıntı yoktur
gunesimekardes ikiprensannesii_ tahmin edebiliyorum ben de ilkinde coklu gida alerjisi ile mucadele ettjm. Sut urunleri aycicek yagi susam yumurta kuru yemisler yasakti. Limon tuzu yasakti. Yasaklari bulana kadar ayri canimiz cikti onlardan korumak zaten bu devjrde cok cok zor… reflu ilaci kullanmaya basladikran sonra kusmalari artmisti meger reflu ilacinjn icjndeki bitkiye bile alerjisi varmis. Insallah alerjik degildir.
ikiprensannesii_ gunesimekardes aynen çok yorucu iki sene geçti ilkinde bundada inşallah değildir sebzede çok geçmiş olsun 🥰