Mutlulukgeldi Kizlar suşehrinde yasayan varmi varmi kadın doktoru 1 aydır yok ne zaman gelcek bilenler varmi sancılarım var ama doktora yok 😑😑
ikinciprensimgeliyor Orda yasamiyorum ama orda okumuştum.cok kucuk bir yer.bence orda zaman kaybetmeyin derim.yakin olan ilceler var sebinkarahisar gibi.yada cumhuriyet universitesi tip fakultesine gidin derim ben
Mutlulukgeldi ikinciprensimgeliyor aslında dun acile gittim bisey yoktu ama doktor muayenesinde olması daha iyi ultrasonda n bakar di 3n azından gelcek diyolar ama ne zamn bilmiyorum 2 3 hafta sonra gelecekse ona göre sıvasa gidecektim
Mutlulukgeldi Zeyneppmuratt ya inşallh benim kontrolüm var sivasada gidemiyorum iki gündür kasik agrim vardı cok siddetli😐😐
Mutlulukgeldi Zeyneppmuratt yok gelmişte göreve başlamamış daha ayın sonunda baskıdanmış ben zaten bugun sıvasa gittim cok sukur bisey yoktu
Zeyneppmuratt Mutlulukgeldi canım geçen hafta gittim gelmemişti bu hafta için gelecek dediler ama yine de 182 yi arayıp bilgi alabilirsiniz dediler arayıp ogrenebilirsin
Mutlulukgeldi Zeyneppmuratt eger haftaya da gelmesse sıvasa gidecm kontrolüm var bi gelmek bilmedi doktor onca insan mağdur oluyor 😐
Mutlulukgeldi Zeyneppmuratt internetten randevu almaya çalıştim ama alamıyorum dmekki doktor yok ben 182 i yi de arim bi😐