Malesef 1 hafta boyunca duzenli olarak antibiyotik tedavisi gordum 9 haftalikken agir bir gribal enfeksiyon sonucu 3 hafta surdu direndim ama antibiyotik kullanmasaydim bebege zarari olabilir dedi doktor rahatsizlik ilerledikce.bunun yaninda agri kesici surup 2 ilac daha verdi.ve korkmami soyledi cok sukur suan 13 haftayi bitirdik hhic bir problem yok.ama ben 2 farkkli doktordanda bilgi aldim oncelikle.eger durumun kotu degilse kullanma derim.ama rahatsizligin gecmiyosa mecbur kaliyosun.