fatosceliikk19 benimde kese göründükten ertesi gün 5+3 de kahverengi lekelemem oldu progestan kullandım ve bol su iç dinlen ayakta çok durma dedi öncesinde bir düşüğüm var iki hafta ara ara devam etti leke ama benimde ultrasonda kanama alanım yoktu sonra kahverengi lekede kesildi 11. Haftadayım geçen kontorılde doktorum ultrason ile ufak bir kanama alanı gördü yani lekelenmem yok ama progestana devam ediyorum şuan inşallah kanama alanı sıkıntı olmaz .Yani doktorlar kahverengi canlı kan kırmızıya dönerde riskli diyor ama kimi insanlar 9 ay kırmızı leke görüp sağlıklı doğum yapıyor.O yüzden stres yapmayın herkesin durumu kendine özel,sizinde bir an evvel düzelir inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🤲🏻