biriciginannesi Kızlar hamilelik boyunca hiç içmedim ama hasta gibiyim papatya çayı ve melisayi karıştırıp bir bardak içsem sorun olur mu acaba 20+4 bu arada
ylnydgd biriciginannesi Melisa uygun olmayabilir bence. Bana ıhlamur 1 bardak ok demişti. Adaçayı kesinlikle içilmeyecek melisa da o türden gibi kas gevşetici o da çünkü uyutucu etkisi var. Ilık suya limon damlatın bir de max 1 bardak ıhlamur. Yine de doktorunuza danışın tabi ama bence melisa uygun olmaz
Es07 Bitki çayları tehlikeli olabiliyor Hele de karışımlar bilinçsiz kullanılmamalı Ihlamur ve zencefile izin verdi benim doktorum Zencefil bir kaç kez içtim
biriciginannesi Aklıma geldi dedim içsem mi içmesem mi sorna dedim Allah korusun birşey olur falan onun yerine sıcak çay içtim