Gulcag tamam canım bende öyle yapayım o zaman lohusaya hiç gerek yok. Lastik dikişi acıtmaz diyosan. Yürümeye kalkarken giydirdiler di mi? Bide hasta bezini kendim mi alayım? Hayırlı uğurlu olsun bu arada:) seni hatırlıyorum burdan,nasıl gidiyor şimdi hamilelik mi güzel annelik mi:) saçma oldu bu soru gerçi ama😂