emelllllktlu Ya bende de bebeği besleyen damarda kan akışında direnç var. Coraspin kullanıyorum ama yine de tansiyonu tedbiren ölçüyorum. Tansiyonum 10/6, 11/7 gibi normal çıkıyor ama nabzım 95-110 arası 10 gündür falan. Hissediyorum yüksek olduğunu, başıma ağrı yapıyor. Neden olduğunu anlamadım, 17.haftadayım