Ben ilk gebeliğimde 51’den 65’e çıkmıştım. Dogum sonrası 59 dum. 1 haftada da ödemler gitti 56 olmuştum. Kalan 5 kg gitti geldi gitti geldi öyle söyleyeyim :) emzirirken kilo vermek çok kolay, emzirirken kilo vermek çok zor. Bu ikisi de o kadar doğru ki. Emzirdiğimiz için kan şekerimiz düşüyor ve hamurişine düşüyoruz bizi hızlı toparlayacak. Aslında sağlıklı ama sık sık beslensek. Baya bildiğin 6-7 ögün. Eminim ki kg veririz çünkü zaten emzirme 300-400 kalori fazladan harcıyor. Her gün spor yapmakla eşdeğer.