ozbaby8 jimerde fatma nuray sözeriydi benim doktorum doğumumu da kendisi yaptı mesajlarıma anında cevap verirdi suyum geldiğinde 34+6 daydım yatış vermem lazım bütçeni burası zorlarsa şehir hastanesi devlet neresi varsa yatış yap dedi öyle paragöz bi doktor değil sonra ben de şehir hastanesine gittim başıma bu geldi farklı görüş için doruk hastanesine gittim ayşenur hanım vardı o da çok iyiydi o da ben seni yatırırım 2 gün sonra da doğuma alırım dedi tüm doktorların görüşü aynı olunca bende kendi hastanemden başka yerde yatmam dedim nuray hanım sürekli geldi kontrol etti sürekli iletişimdeydi anında ciğer geliştirici takviyeler falan yaptı 35+2 de doğum başladı çok şükür küvöze de girmedi ama bak hayat hastanesi biraz daha uygun orda merve hanım var bi araştır onu bana uzak olmasa ona da gidebilirdim